iOS için Pokemon GO’yu Hemen İndirin!

166
iOS-icin-Pokemon-GO

Pokemon GO furyası almış başını gidiyorken yoğun ilgi karşısında Niantic firması pek beklentileri karşılayacak adımlar atamıyorlar. Özellikle iOS için Pokemon GO uygulamasını indirmek şimdilik biraz karmaşık gidiyor diyebiliriz. Kimi cihazda Pokemon GO’yu App Store’da bulmak veya indirmek mümkün olmuyor.

Ülkemiz de App Store’da popüler oyunu arattığınız da uygulamayı bulamıyorsunuz. Aslında mağazada olan oyunun çıkmamasının nedeni henüz ülkemiz için açılmamış olması. Bunu çözmek için birkaç basit adımı izlemek yeterli. Yapacağımız tek şey App Store mağaza ülkemizi ABD olarak değiştirmek. Daha sonra App Store’a tekrar bağlanacak ve Pokemon GO olarak arama yaparak oyunu iOS cihazınıza (iOS 8 veya üstü iPhone, iPad veya iPod touch için) indirebileceksiniz.

Şimdi gelin hangi adımları izleyeceğinize bakalım.

Yöntem 1

1) Öncelikle Ayarlar > iTunes ve App Store menüsüne gidin. “Apple Kimliği: ***” seçeneğine tıklayın.

2) Apple Kimliğini Göster seçeneğine tıklayın ve iTunes Store’a Giriş Yapın adımında Apple kimliğiniz için parolanızı girin.

3) Giriş yaptıktan sonra gelen ekrandan Ülke/Bölge seçeneğine tıklayarak Ülke veya Bölgeyi Değiştir diyerek devam edin ve Ülke/Bölge’nizi ABD olarak seçin.

Bu 3. adımda yapacağınız değişiklik Apple Music gibi servislere olan aboneliklerinizi etkileyebilir. Buna dikkat edin ama paniğe gerek yok. Pokemon GO’yu indirdikten sonra yine aynı şekilde Ülke/Bölge’nizi eski haline getirebilirsiniz.

Yöntem 2

Bir diğer basit yöntem ise buradan devam ederek doğrudan iOS cihazınızda uygulama indirme bağlantısına tıklamak olacaktır. Cihazınız sizi yönlendirecektir.

İLGİLİ İÇERİK:  Yeni iPad Pro Dayanıksız Mı?

Yöntem 3 (kesin çözüm)

Eğer Apple Music aboneliği yaptıysanız kredi kartı seçeneklerinde none seçeneği çıkmayacaktır. O zaman aşağıdaki resimlerdeki adımları takip ederek yeni bir Apple kimliği oluşturup indirebilirsiniz.işlem bitince gelen maili onaylayın.

Cihazınızdaki Apple hesabınızdan çıkış yapıp  şu indirme linkine tıklayın. Bu mağazada yok gibi bir ibare çıkacak.Mağaza değiştir  diyin. Sonra bu sayfaya gelip az önceki linke tekrar tıklayın. Oyunda get yazan yere tıklayın.Sonra install diyin. Yeni bir Apple Kimliği yarat diyip resimlerdeki adımları takip edin.

IMG_0432 IMG_0433

IMG_0422

United states seçili olacak. Next diyin. Sağ alttaki Agree ye tıklayın. Açılan pencerede Agree ye tıklayın.

IMG_0423

IMG_0424 IMG_0425

Apple  kimliğinizden farklı bir e-posta adresi yazın. Şifre ilk harf büyük olacak şekilde harf ve rakamlardan oluşmalı. Question ve answer kısımlarını benim yazdığım gibi doldurun.

IMG_0426

E-mail kısmına kullandığınız bir mail adresini yazın. Eğer şifreyi falan unutursanız şifreyi sıfırlamak İçin bu mail gerekli. Doğum tarihini benim yazdığım gibi doldurabilirsiniz.

IMG_0427

Kredi kartı kısmında none yi seçip aşağıdaki isim, adres vs kısımlarını aynen benim yazdığım gibi doldurun. Code yazan yer boş kalsın.

IMG_0428 IMG_0429

Done diyip Apple kimliği oluşturduğunuz maildeki linke tıklayıp giriş yapın.

IMG_0437

Şu linke tıklayıp get ve install diyerek oyunu yükleyin. Bu Apple kimliğini sadece oyuna güncelleme gelirse kullanacağınız için ayarlar/AppStore dan hesaptan çıkış yapıp kendi kullandığınız Apple kimliği ile giriş yapabilirsiniz.

Yöntem 4

Ayarlar/iTunes ve AppStore’a girin. Hesabınızdan çıkış yapıp aşağıdaki hesap ile giriş yapın.

Mail: pokemongo2016@extremail.ru
Şifre:AppleFoni2016

166 YORUM

  1. Güncelleme geldi oyuna hiç bişi yapmıyorum artık none seçeni gelmiyor kaldıkı adım3 ü uygularken mağazayı değiştir deyip güncellemeye bastığımda yeni kişi seçeneğide gelmiyor direk kendi adresimi veriyor şifre istiyot halbuki çıkış yapıyorum hesabımdan ama o ıstarla bnm hesabımı getiriyor ben çıkamadım işin içinden

  2. beyler şey ben yaptım onu spran pokemeonu indiridm sonra kendi hesabıma geçtim pokemon gunceleme istedi abd hesabına sifresini unutum sonra sifreyi unutm fln yaptım olmadı basşka hesab açıyom hem o ilk çatıgım hesabın şifresini isityo nabacam şimdi teli sıfırlasam olurmu

  3. Yöntem 4 ile oyunu indirmiştim, güncelleme geldi indirdiğimiz apple hesabına giremiyoruz dolayısı ile güncelleyemiyoruz. Tahmin ediyorum hesap bloklandı veya silindi. Hesap sahibi kim ise düzenleme yapmalı ve bilgi vermeli

  4. 3. Yöntemi güncellendikten sonra yine denedim olmuyo ayrıca 4. Yöntemdede apple kimliğinizimi unuttunuz olarak sorular geliyo ne yapmalıyım?

  5. Olmuyo bunlardan hiçbiri ne ülke değişiyo ne de diğer yöntemler gümlemiş hepsi geçmiş olsun.Ülkeyi değiştirdikten sonra bin tane kart bilgisi cart curt istiyo diğer bilgileri de kabul etmiyo

  6. ben done dedikten sonra oyunu indirmeye çalışıyorum kabul etmiyor ve yine email le alakalı bir sayfa açıyor. lütfen acilen yardım.

  7. çok nadir açılıyor açılırkende çok yavaş on saatte açılıyo ya bunun çaresi yokmu oynayamıcammıııııııı!?!?!?!

  8. Yaptım 3. Seçeneği oyun yüklendi Google hesabı ile açtım hatta ama oyun açılınca karakter suyun üzerinde duruyo etrafında üç tane pokemon var ama ne hareket ediyo nede onları izliyo olduğu yerde duruyo ve gps ten sinyal alınamıyor diyo bana yardım ediiin

    • snn gerçek hayatta hareket edersen karakterde yürüyoda bnm oyuna girmio 2-3 kez girdim 1pokemonm var sadece nasıl açılcak ya abiiiiii

  9. None seçeneceğinin çıkması için öncelikle AppStore’da ücretsiz herhangi bir uygulamayı indirmeyi deneyin. Çıkan ekranda Yeni apple kimliği yarat seçeneğine tıklayın ve o şekilde oluşturun apple kimliğini. Kredi kartsız açmak için mutlaka ücretsiz bir uygulama indirmeye çalışmanız gerekiyor.

  10. Abi ne saçma dediği herşeyi yaptım hatta gittim pokemongo2016 hesabına bile girdim tam inerken yarıda uygulama indirilmiyor diyor

  11. Merhaba yöntem üç nedir arkadaşım acık acık yazsanda anlasam şimdi Türkiye’de bu oyun iPhone de yüklenmiyormu biraz yardımcı olurmusunuz neden yüklenmiyor bu oyun

  12. Bi rivayete göre mail adresinizi hekleyip millete mail atabiliyorlar filan dediler ama beni düşündüren yarın türkiyedeki uygulama açıldıgında bununla entregrasyon lumu olucak

  13. Kardeşim çok kolay sadece AppStore ye girin ayarlardan çıkış yapın yeniden hesap açıp unıtes sta.. Diye hesap alın arada İngilizce nn çevirisine bakın none falan hepsi çıkıyor. Kardeşimiz çok iyi tarif etmiş. Adamsın admin çok teşekkürler ☺️

  14. Yardım edin adres kart her şeyi yazdım next e bastım hiç bişey gelmedi ekrana aynı yerde kaldı ne yapmalıyım ? Lütfen

  15. Bişey sölicem you cannot create an Apple ID because you do not meet the minimum age requirement diyo bende apple hesabını yaratınca Done dediğimde

  16. Arkadaşlar 3.yöntemi uygulayın.kesin oluyor.konudaki görseller kendi cihazımızdan alındı. Uyguladığımız yöntemi aynen size aktardık. 3 dakikada işlem bitiyor

  17. ben herşeyi yaptım none olarak sectim ekteki biilgieri yazdım next yaptım . visa geliyor kırmızı yazıyla for assistance contact itunes vs.. hatası veriyorr

  18. Arkadaşlar ilk başta zorlansam da işlem çok kolay yeni bi hesap alıyosunuz internetten sonra 3.yöntemdeki adımları takip ediyosunuz eski hesabınızla yaparsanız none yazısı çıkmıyo yeni hesap almasınız. benim şuan yüklendi teşekkürler

  19. Arkadaşlar üyelik yapacaksanız apple ın internet sitesinden yapın bi doğrulama kodu gelcek sadece kredi kartı istemiyor

  20. Arkadaşlar none gelmiyorsa WiFi kapatın 3G ile girin bir kere sizi yakaladı mı ip den anlıyor izin vermiyor hacker gibi düşünün mümkün olduğunda farklı mail ve sorulara doğru cevaplar verin yukarıdaki cevapları uygulayın bende de none çıkmıyordu WiFi yi kapadım 3 g de çıktı kg

  21. İndirdim ama açılmıyor. ABD’den rastgele bir adres salladım indirdim ama açılmıyor? Oyuna tıklıyorum niantic yazan dolma ekranı geliyor fakat açılmıyor.

  22. Şu an yeni bir hesap açtım ve pokemon go iniyor. Bir sorum daha olucak eski hesabıma döndüğümde de pokemon go çalışacak mı?

      • Kardeşim yöntem 3’ü harfiyen uyguladım ve kendime başka bir gmail hesabından hesap açtım. Iphonumun eski hesabından çıkış yaptıktan donra safariye pokemon go yazdım aşşağıya indikçe app çıkıyor. Tıkladığında app storedan görüceksin direk girmiş oluyor.indire tıkladığında apple kimliği sorucak yeni bir tane yarat diyeceksin. O zaman none seçeneğide çıkacak. Herşeyi yaptıktan sonra email heasbına girip kodu verify etmen gerekicek. Sonra rahatlıkla inecek.

YORUM YAPIN, DEĞER KATIN!

Lütfen yorumunuzu buraya yazın.
Lütfen adınızı buraya yazın.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.